jag behöver dig, som mitt blod behöver syret i luften jag andas






































8 Maj. 1 år. Med världens finaste pojke. Du har fått mig att inse vad kärlek är. Om jag fick chansen att ändra något på dig så skulle jag inte förändra nånting, du är perfekt för mig. Om jag fick chansen att ändra något på mig själv så skulle jag heller inte förändra nånting, för det är såhär du blev kär i mig och det är såhär du älskar mig, du har fått mig att inse det. Du får mig att må så himla bra, & vara så himla lycklig. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det här året bara är en liten del av den tid vi kommer spendera tillsammans. Du är en helt underbar människa, tack för allt du gör för mig. Jag ser framemot alla äventyr vi har framför oss. Jag älskar allt med dig, allt som har med dig att göra! Varje dag vaknar jag upp i en dröm&varje dag är du min drömprins.
Jag älskar dig oändligt många varv runt oändligheten & oändligt med gånger tillbaka Robin.

Kommentarer
Postat av: emma

Ni är så sjukt söta tillsammans, grattis! :D

2012-05-08 @ 11:49:44
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: li

ååh så himla fina, grattis!:D

2012-05-08 @ 19:22:06
URL: http://liiakt.blogg.se/
Postat av: Robin

Åh vad jag älskar dig sara!<3

2012-05-11 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0