You're killing me

hahaha dör lite när jag tänker på idag när vi drev med vår lärare att vi inte hörde vad hon sa!
hon stog på andra sidan vägen och ville att vi skulle använda oss utan gångtunneln när vi skulle gå till kanal. Konversation lät såhär:

Läraren(med en hyffsat hög röst): Gå i tunneln!
Sofia(lite halvhögt):Gunnel??
Läraren(ännu högre pekandes med tunnel med ena handen): TUNNELN!
Sofia(ännu högre):GUNNEL?????
Läraren(skrek halverst halsen av sig och pekade med både händerna): TUNNELN!!!!!!!!!!!!!!11
Jag(skrikandes): VEM ÄR GUNNEL?????
Läraren(lite halvtyst för sig själv): Ärsch...

HAHAHAHAHA hon trodde alltså inte att vi hörde henne från andra siden gatan..vi hörde henne tilloch med då hon suckade fram ett 'ärsch' för sig själv, hahahahahahahahhahahhahahahaha


PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läraren(med en hyffsat hög röst): Gå i tunneln!

Sofia(lite halvhögt):Gunnel??

Läraren(ännu högre pekandes med tunnel med ena handen): TUNNELN!

Sofia(ännu högre):GUNNEL?????

Läraren(skrek halverst halsen av sig och pekade med både händerna): TUNNELN!!!!!!!!!!!!!!11

Jag(skrikandes): VEM ÄR GUNNEL?????

Läraren(lite halvtyst för sig själv): Ärsch...



KLOCKREN!!

2011-03-17 @ 19:35:32
Postat av: moa

HAHAHAHAHAHHA jag dör vem var det?



sv: det var tur det!

2011-03-18 @ 10:22:11
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0