klockan är mycket så jag tar 3 snabba.

22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta

22, när folk tror att dom kan styra över mina åsikter, när jag inte får göra mina egna val.
23, när folk ger mig possitiva kommentarer, när mina familjemedlemmar säger att dom älskar mig, när jag får sms av en viss person, när jag får sova ut, när jag får rita, när jag får umgås med mina vänner, när jag blir kysst av någon jag bryr mig väldigt mycket om, när jag vaknar upp brevid någon, när någon frågar mig om jag vill vara med den, när jag får en kram av någon ståendes, att jag vet att ålder inte har någon betydelse i framtiden och jag tror på filmerna, när jag inte behandlas som om jag vore 10 bara för att jag är yngre än någon, när min morfar är jättejättejätteglad som han är nu, när alla i min släkt och i min kompiskrets mår bra, när (om) jag får räls kommer jag må så otroligt jäkla bra.
24, döden, när folk är olyckliga, olyckliga filmer, tanken på att jag kommer måsta uppleva en tid då jag nästan inte har några vänner eller familj kvar(då jag är jääääättegammal, bara hemskt), när jag sårat någon, när någon sårat mig, när någon i min närhet är ledsen eller råkat ut för något, och typ obesvarad kärlek

HEHE då vet ni.
Bums i säng nu för mig, trött sen badet. Ska till stugan imorgon. skriv gärna, skulle uppskattas, uppskattas alltid.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0