guh vad jag snor från gabban

men jag tycker att den här var väldigt rolig att göra faktiskt.
hon ska få en länk 'gabbaaaan' för att jag tar så mycket därifrån.

Visste du...
att jag vill: att det ska vara sommar
att min senaste kyss: var väääärldens finaste kyss
att jag pratar: för mig själv ibland(:$)
att jag inte gillar: Falukorv
att min första riktiga kyss: var för länge sen, minns typ int
att jag avskyr när folk snackar: om mig, bakom min rygg
att kärlek är: onderbart!
att jag gillar: kyssar&kramar
att sist jag grät var: hm,minns inte?
att min mobiltelefon är: världensbästa<3
att när jag vaknar på morgonen: somnar jag om hundra gånger
att innan jag går och lägger mig: kramar jag en kudde(geek-sara)
att idag så är jag: glaad
att just nu tänker jag på: människor
att i natt ska jag: sovaa
att imorgon kommer jag: skola, träna
att jag hoppas: att vi ska sleepa hos lina nästa helg, taggar juu!:$
att just nu vill jag verkligen: ha dendär sista kyssen en gång till


¨
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0