En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Känner att jag bloggar loss idag? alltid bra!



snigel i munnen

Jaaadu, 15 intressanta fakta dåråå:

*Har mjölk i nudlar(ibland,ofta)
*Tappar alltid bort saker.
*Är hemskt glömsk!
*Vill börja dans.
*Vill vara en vampyr,hehe
*Älskar att lukta på killar(när dom luktar gott då..)
*Lyssnar typ alltid på musik när jag är hemma, sjunger.......................
*Har börjat gilla te(intressant,jaja)
*När jag är hungrig på kvällarna och inte sugen på något, äter jag broccoli.
*Älskar att göra galna/spontana saker.
*Jag är typ hälften fisk hälften människa, ÄLSKAR att bada! mermaid next?
*Älskar att vara så trött att man skrattar nonstop!
*Att äta är en stor del av min vardag!hihihihiihhiih
*tycker att ord som har med häst att göra är skitroliga, horselover,snelhest,angryhorse osv..
*Jag är väldigt duktig på att ändra mina åsikter hit och dit som jag vill när jag vill!

Sug åt er av mina intressanta faktan om mig själv! nu går jag och dricker te.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0