10 saker du inte visste om mig


bjussar först och främst på en bild lisa har tagit och redigerat.

*tycker att skellefteå är ett sjukt tråkigt ställe att bo på.
*är lite av en perfektionist.
*tycker inte om falukorv.
*har svimmat på skolan.
*är sjukt rädd för spindlar.
*hatar spelet 'the sims'. tycker att det är sjukt tråkigt, det har ju ingen mening??
*har aldrig någonsin brutit något.
*när vi var i turkiet var det första gången för mig jag var till ett varmt land.
*när jag var liten blev jag kallad 'gullan' av min syster, det hela slutade med att vi fick reda på att det är ett ko-namn. då blev jag sjukt ledsen. hon kallades förövrigt 'chokladen'. fråga inte varför........
*jag har träffat Sean banan, tillochmed kramat honom. Tyckte han var sjukt äcklig för att han svettades så mycket då. Men då hade han dansat och var knappt 'känd' alls!

ikväll>lan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0