en lista som alla kör på!

Har 2011 varit bra?
Helt sjukt, oja!

Höll du några av dina nyårs löften?
Hade inget, så ja!

Tror du 2012 kommer bli lika bra?
Oja, taggar skoter, sommarlov, snowboard osvosv!

Har du förlorat någon kompis detta år?
ja, doris.

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, skor, mat, pragresan/stockholmsresan!






Finns det någonting du ångrar med 2011?
Båda ja&nej. Har nog blitte en aning klokare utav mina misstag:) 

Blev du kär i år?
Oja, helt sjukt kär!

De bästa nya människorna du träffade?
Gustavs vänner(asroliga)&folket i min klass.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes sir!

Dog någon som stod dig nära?
ja...




Vilka länder besökte du?
Prag i Tjeckien, var huuur kul som helst!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Har precis allt jag önskar mig! perfekt familj,vänner&pojkvän.

Vad var din största framgång 2011?
Har bemästrat min mörkerrädsla lite tycker jag faktiskt. Men den största framgången jag gjorde måste nog vara att jag blev robins flickvän. fasiken det bästa som hänt. är otroligt himla lycklig&töntig med honom.


helt cp-lycklig som dom säger 'i rymden finns inga känslor'

Fick du sparken under 2011?
om jag skulle lyckas så skulle jag ha gjort det himla bra alltså!

Största misstaget?
Att jag&roppe inte blev tillsammans fortare! lätt

Har du varit sjuk eller skadat dig?
yeees

Gjorde någonting dig riktigt glad?

jajajaj! mina vänner,familj&pojkvän gör alltid så att jag drar på smilbanden!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! har nog aldrig varit så glad som i år

Hur tillbringade du julen?
med familj&släkt@myplace

Favoritprogram på TV?
Top model(som var en besvikelse i år) & halv 8!

Favorit serie?
oth & how i met your mother!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, inte vad jag kan komma på!

Bästa boken du läste i år?
A summer to die.

Största musikaliska upptäckten?
Ron Pope, inte ny direkt men helt underbar!

Något du önskade dig och fick?
tandställning!



Något du önskade dig men inte fick?
en revbenstranplantation?

Årets bästa film?
Breaking dawn!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Ingen aning, var 1000år sedan!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
säkert, kan inte komma på något just nu men:)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vanlig

Vad fick dig att må bra?
alla skratt jag delat med nära&kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0