vad har min sommar bestått utav?

allt möjligt faktiskt.
Jag har varit i göteborg med älsklingen, varit i stockholm hos världens härligaste familj, badat naken i havet, åkt båt, fiskat, badat i strå, vart i stugan, tältat, vart i burträsk, umgåtts med dom finaste människorna, suttit på en ö i skärgården, träffat nya människor, badat en hel del, hunnit sommarjobba, ätit glass i b-byn, provat på discgolf för första gången i mitt liv, spelat minigolf, vart på stadsfesten, haft den bästa trästockshelgen ever(!!!!!!!!!!1), umgåtts med finaste klassen, kört burträskbingo, grillat, haft harryp-lan och mycketmyyycket mer.

Jag har helt enkelt gjort det mesta den här sommaren&jag måste säga att denna toppar alla tidigare sommrar tror jag. har haft så jääkla kul. snart börjar jag gymnasiet, med en helt ny klass. känns lite hemskt, men kul.
om man säger såhär, jag har gjort så jäkla mycket så jag har inte hunnit bli brun.får man ha det som bortförklaring?aja, det är min iaf.hihi.



åkt vatten-snowboard har jag också gjort(hur det nu stavas på engelska?????!)
bilder kommer eftersom. hadees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0