some say love

hade partyparty igår!(disco med klassen för 4-6 heh) själv tycker jag att det blev lyckat.
jag har seriöst inte dansat så mycket i HELA mitt liv, jag vill börja dans. och det var sjukt kul,
med alla i klassen där. Älskar vår fina klass!

måste be om ursäkt för att jag glömde att ta bilder. så bilder kommer efter att sofia i min klass lagt ut dom i hennes blogg, länk kommer då senare!
wihoo, vaknade med fet huvudvärk! kanske därför att jag kom hem med fet huvudvärk igår? ointressant att veta, men jag vill bara att ni ska ha en andledning ifall mitt huvud helt plötsligt bestämt sig för att flya iväg.


ni får roa er med att kika på en bild från edda istället!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0