5 saker ni inte visste om mig!

1. Jag har olika ögon. och no ma belle jag har inte olika ögonfärger på dom. I'll show u.


nu är det så att jag har ett såkallat 'baggie-öga' som jag och min kära syster kom på att det fick kallas. Ni ser hur ögonlocket inte riktigt ligger där det ska! Dålig bild, i know. Kanske kommer en bättre senare? vem vet?? Detta uppkom då jag fick en kapsyl i ögat för två somrar sen. Och ja, jag har fått en kapsyl i ögat.

2. Jag har ett rumpfinger. Inte bokstavligt talat då, hoppas jag att ni förstår? Lisa har gett den det smeknamnet sen vi var små, så nu heter det liksom rumpfingret. hah, kan visa en bild på det någon gång. Jag har haft det i hela mitt liv i princip. Jag klämde mig som liten, sen fick jag sy, tvärs över fingret. Så presto, så bildades min extra lilla rumpa på höger ringfinger!

3. Jag tycker nog mer om mysiga hemmakvällar än utekväll alltså. sanningen är hård! älskar att mysa! finns inget bättre än gotta,film,fredagkväll med en/flera fina personer!

4. Jag älskar att göra helt galna saker, göra spontana saker. Jag skulle lätt kunna snagga mig! LÄTT. någon/några som är på till sommaren?! Alltså, jag älskar att göra förändringar. På vissa saker bara då ju! Men jag tycker det är sjukt kul med förändringar. Blir less på allt så himla snabbt.

5. Jag har aldrig rökt/snusat/druckigt eller något sådant. Tycker bara att det känns så himla onödigt, när jag kan ha kul ändå! Visst, jag är alltid på att prova nya saker.(t.ex som att färga håret galna färger, klippa kort, prova backflips, träffa nytt folk osv..) Men när det kommer till vissa saker som detta, känns det bara onödigt både för min hälsa, ekonomi och mitt umgänge, vill inte påverka/bli påverkad av dom om mina/deras val i livet.(har världens bästa vänner btw) Okej, lät värsta vuxen nu? heh, jag har ju inget problem med folk som testar. Tycker bara det ser sjukt pinsamt ut när en 97a står och röker på stan. Men det är ju bara min åsikt!

Har inte mycket mer att skriva nu tror jag? inspireras gärna av mig och av mina åsikter. Och skriv 5 saker som vi inte vet om dig i din blogg. För sånt är fett roligt att läsa om!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0