alltid kul!

lördag till söndag sov jag och jeppe hos lina, där var vi vackra som alltid.













mer än snyggt!
Himla mycket har vi hunnit även om det inte känns så; det otroligt snygga julkortet samt träden till filip, ätit lite av en möglig annanas, spelat Wii, kopplat en dvd hitodit, pratat om andar, funderat på att köra anden i flaskan samt svarta madam (jag vägrade) skrattar ihjäl oss, suttit vi datorn och skrattat åt en massa klipp, sovit tre i flippes säng(förlåt..heheh), ätit popcorn(okej vi har ätit en massa men jag orkar inte rabbla upp allt skulle fan ta hela dagen.) och en maaaassa annat. Har alltid kul med dess flickor!

Livet känns onderbart, har just köpt två nya bh:ar och en bodylotion som luktar hur gott som helst. Det är snart julafton och jag har just fått mitt barnbidrag. Plus att simon förhoppningsvis kommer och hälsar på ikväll(han kom hem från stockholm idag)Och snart kommer Gustav och Amanda upp, på onsdag. Fan vad kul. Tagga jullovet, tagga livet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0