yeyeyeyeye

hur rolig har inte min blogg varit på sistone??? COME OON??!! någon..? inge rolig alls. ingen fart, dålig uppdatering, typiskt sara-style!
AJA, har inget vettigt att skriva direkt så jag tänkte köra på en hiss och diss!



 :



*SKOR
, i mängder alltså. Man vill ha lite smått och gott att välja mellan!

*MINA VÄNNER, i det stadiet ingår mina klassmates, familj, släktingar. alla jag känner alltså i min fina omgivning.

*SALLAD, det finns gryymt mycket olika sallader och jag älskar det!

*ATT SOMMAREN ÄR PÅ VÄG, värme, sol, bruna ben, fina kläder!

*MUSIK, guh så gött, lyssnar just nu på en cover av Heartbeats.

*KÄRLEK, en självklarhet.

*FOLK SOM ALLTID STÄLLER UPP, har turen att meddela att jag har många sånna.

*ATT VARA UTAN SMINK, kunna gnugga sig i ögonen, lovely!

*MITT BOENDE I SOMMAR, i ett zebra-tält med brudarna!


 :

* FOLK SOM SVIKER, finns det någon som gillar det??

* SKOLAN, är så sjukt less så ni förstår inte. välkomnar sommarlovet med öppna armar kan jag lova!

* LÖSHÅR, om det inte sitter som en smäck då.

* STANS KLÄDER, hittar verkligen ingenting!

 AJAAAAA, nu ska jag börja dra mig tror jag. Kvällen spenderas med Stina, Malin och Robin framför filmen 'A Walk to remember'. Antar att jag måste sätta på mig mitt stoneface för att inte gråta?? har hört att det är en flännfilm?? ärsch, gråter ändå aldrig åt filmer(så cool är jag)

HADES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0