det finns alltid en anledning till att le!

8 SAKER JAG ÄLSKAR:
-min pojkvän som alltidalltidalltid gör mig glad.
-mina underbara vänner.
-min kära familj.
-att lyssna på musik.
-när folk ger mig komplimanger.
-att skratta&ha kul.
-måla/rita.
-att kunna längta efter något.(prag)

8 SAKER JAG HATAR:
-när folk ska sträva efter det negativa i livet.
-när personer lyssnar på musik dom blir ledsna av, vad är det värt liksom??
-onödig kritik.
-vädret, sluta regna(!!!!!!!!!!!!!!!)'
-att molly pettersson i idol inte tycker att hon är 'lika snygg som dom andra'. hon är ju tamefan hur vacker som helst.
-skolan.(tur att jag har kungligaste vännerna i klassen)
-att det är svårt att hitta kläder på mornana,höhöhö.
-att jag är förkyld, attans.



nu kilar jag och tittar på roppes match med stinen&emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0