10 saker du inte visste om mig

*jag kan på riktigt sitta och googla på oljemålningar/skisser/akvarellmålningar en hel dag och bara njuta. hur töntigt låter inte det? men jag ääälskar det. Tar upp en hel del av min fritid ska ni veta. Gör det just nu dessutom.

*När jag blir äldre vill jag bli tatuerare. Finns ingen chans i världen att jag blir konstnär, det verkar man tjäna mest på när man dör dessutom. Och jag vill ju skapa eller vad man säger, så  tatuerare skulle vara så sjuuuuukt kul!

*Har sökt 'Estet Bild och formgivning' som förstahandsval till gymnasiet. Skulle förmodligen dö bokstavligen om jag inte kom in. Sedan har jag sökt 'Estet media' som andrahandsval, 'Estet Dans' som tredjehandsval och 'Konditori' som fjärdehandsval. Mycket estet där.

*Jag vet exakt hur min framtida lägenhet ska inredas. Och jag längtar huur mycket som helst. Älskar att inreda och göra saker mer personliga!

*Jag har 1000kr på modekungen. och har inte en aning om vad jag ska köpa, inte en endaste aning.

*Har på senaste tiden börjat älska att skriva noveller bland annat, på engelska. Mycket mer än på svenska faktiskt(har alltid älskat svenska i skolan), men det har ju sin anledning.

*Det finns inget jag hatar så mycket som mina revben, min bröstkorg och min rygg. Och då menar jag INGET. orkar inte rabbla upp alla anledningar till varför men jag kan säga att problemet förstör en hel del av min vardag.

*Jag har alltid velat lära mig spela piano. Har helt enkelt varken skillsen eller ett piano. blir kanske lite svårt utan dom två grejerna? skaffar mig nog ett när jag flyttar hemifrån och ger mig på utmaningen.

*Vill ha en katt. Dels för att jag är sjukt rädd för att vara ensam hemma eller om det knakar i huset(man kan alltid skylla på katten om det knakar konstigt i huset) och dessutom, hur söta är inte kissar???? finns också på köpar-listan då jag flyttar hemifrån.

*jag hatarhatarhatarhatar den 20 januari. den dagen går inget som det ska. mer än så säger jag nog inte. (otursdag.)


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0