risbomb som jag är

ska jag städa mitt förskräckligt stökiga rum, äntligen tar jag tag i det.
Igår var en mys-kväll. Jag,Stina och Malin pratade om allt från himmel och jord. Gud så skönt att bara släppa ut allt, jag älskar er mina fina vänner. Mer än ni kan förstå. Mer än jag älskar att rita, mer än jag hatar mina revben, mer än jag älskar musik, mer än jag älskar min orangea Gustav och till och med mer, än min mobil. Skulle kunna kasta min mobil och allt innehåll för att visa hur mycket jag älskar er. Helt sinnes sjukt mycket betyder ni. Ni är mer än viktiga för mig och ni är så himlahimla fina. Är så lycklig över att få vara er vän, ni är guld värda. Pure perfection ma darlings.

En bild från just nu såhär på morgonkvisten..


funderar på att leka lucia, ge dig mina red-eyes. hihi skämtet

PUSS

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: tack :)

söt bild!

2011-01-15 @ 13:43:59
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: stina

älskar dig!!

2011-01-15 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0