Mina föräldrar

Jaa, mina päron.

Kan börja med att  säga att min mamma heter Kamilla Nilsson. Hon har just bytt till efternamnet Nilsson eftersomatt mamma och pappa gifte sig ungefär på exakt samma dag som jag skaffade den här bloggen. Känns fortfarande skitkonstigt, för hon har ju alltid hetat Wiklund. Antar att jag vänjer mig med tiden. Min mamma är inte bara min mamma, utan hon är världens bästa mamma. Hon ställer alltid upp i vårt och torrt och finns alltid där för att lägga 'plåster på såret' if u know what I mean.
Vilket även gäller min pappa Stefan Nilsson. Han är också såkallad världens bästa pappa. (skryt?!) och det gäller nog av samma anledning till att mamma är världens bästa mamma. Nu blev det komplicerat. Men om vi säger såhär, dom är precis lika bra, och dom båda är bäst i världen. Skulle dom inte finnas (så är det ju ganska logiskt att jag inte heller skulle det?) så skulle mitt liv inte vara lika underbart som det är nu!
Kan inte säga mer än att jag älskar mina päron, dom och resten av familjen Nilsson är det viktigaste för mig i livet!


Bild från turkiet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0