Ett pinsamt ögonblick

Skiter i 'min bästa vän' för jag har så jäkla många bästa vänner!
Så jag tänkte skriva om ett pinsamt ögonblick.......................

Shit, alltså jag vill typ inte ens dela med mig av denna tragiska händelse. Skäms från djupen av mitt hjärta, det var kanske det värsta jag vart med om helt seriöst.

Kommer ångra dehär sen men det började såhär..
Jag och jessica var hos Lina, vi skulle sova över där. Och som ni säkert redan vet så är vi alltid high speed när vi är med varandra, skrattar stup i kvarten och taggar dampen hela kvällen tills vi slocknar. Just denna kväll hade vi på hög musik som vi både sjöng och dansade till. Och när jag skriver dansar, så menar jag dansar helt sjukt fult. Sen vände sig Lina och drog en booty shake, så då bestämde jag mig för att också göra det. Och under dom 5 sekunderna(ungefär)jag stod baklänges och shaka för fulla muggar han dom försvinna helt plötsligt utan att jag märkte något så jag stod där ensam och booty shaka NÄR LINAS BROR KOM IN I RUMMET. Självklart märkte jag inget utan fortsatte. Och sen när jag vände mig om dog jag av både förvåning och pinsamhet. Jag hade alltså stått där, helt ensam, och dragit en booty shake mitt framför hans ögon.
Blev så jäkla generad(vem skulle inte bli?!?!?!) men dog samtidigt av skratt. Han började som tur också skratta.
Lina och Jessica kom sen tillbaka och fattade ingenting medans jag ville dö av pisamhet, sjunka genom jorden, göra ett headshot(linas line).

AJA då vet ni..


PEACE


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA SARA JAG DÖR, HAHAHAHAHAHHAHHAHHAH

2011-01-05 @ 23:09:20
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0