stone sour

har längtat efter den här dagen. På riktigt, jag har verkligen längtat. Jag har tänkt mig själv göra detta. Till och med göra detta inlägg efter och berätta hur sjukt kul det var. Det känns helt underbart nu sådär efteråt och bara glada miner. Så där efter får jag ett sma av malin där det står 'Haha okej, driver ni? 42 "svara" sms, ni är ju fullständigt otroliga(A)' men det har inget med saken att göra egentligen. Bara fun fact, så galna är vi. Men seriöst nu, kan ni gissa vad jag har gjort? nej det ska ni inte få göra för jag tänker skriva det nu..jag har köpt en hamster till min syster i 18-årspresent. Kan det vara ännu ett tecken på att hon blir vuxen?


sminkad och klar för ikväll!

puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄÄÄÄÄÄÄNNNTTTTTTTTLIGENNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥loveliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife!

2011-02-26 @ 11:24:04
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0