i know i tried at least

AHAHAHAHAHHAHH roligaste

Bellas pappa: What's going on here!?
Jacob: I kissed Bella.
...
Jacob: She broke her hand.
...
Jacob: Punching my face.

HAHAHAHAHAHAH

Malin håller på att föklara något som har med rim att göra som man gjorde när man var liten, typ äppelpäppelpäronblablaabbla.....
Vi skrattar som tokar för typ ingenting, vi har sämst humor.
*Jessica är inne i mobilen*
Malin frågar jessica eftersom att hon inte skrattar och är inne i mobilen: Vad tycker du om päronpaj jessica?
Jessica: Jag har aldrig smakat det.
Alla tre börjar skratta(jag,stina och Malin)
Malin skrattar åt tanken på ifall Jessica skulle ha sagt, hur smakar det?

Gårdagen var sjukt rolig. Och som ni kanske redan förstått så såg vi Eclipse, den var sjukt bra. Längtar tills nästa film. Nu låter jag som världens 'Twilight-tönt' men jag vill också vara en vampyr:(


som sagt har lisa tagit bilden, tycker den är ball!

idag>staaan¨
PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

nu har jag lagt till dig lägg till mig :D

2010-12-29 @ 12:45:03
URL: http://eemmaaross.blogg.se/
Postat av: thres

åh vill också se eclipse !:)

2010-12-29 @ 14:31:29
URL: http://thresn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0